Personlig Trening

Personlig Trening

Ønsker du veiledning eller PT time?
Ta direkte kontakt med en av våre trenere! 

Første veiledning er gratis. Sjekk at du får bekreftet timen din.

Våre PT’er og treningsveiledere gir gruppetimen Circle Challenge.
Du finner treningstider i vår Timeplan og ved Booking av plass på time.


Kom i form med PT gruppe
Gruppekurs og tett oppfølging i 13 uker – for deg som ønsker inspirasjon og motivasjon til å bli en sunnere og sprekere utgave av deg selv, for deg som vil trene hardere og få mer treningsresultater, for deg som ønsker å gå ned i vekt. Kurset holdes på ettermiddag/kveldstid. Du vil få opplæring i ulike treningsmetoder og innføring i mobilitet og skadeforebygging. Trening to dager i uka. Forelesning i kostholdsveiledning 3 ganger ila kurset. Veiing/kroppsanalyse hvis ønsket.

Send epost for info og påmelding til noksnakk@coachsandvik.no


SONDRE ERIKSEN

«Konkrete Mål + Smart Trening = Gode Resultater»

Sondre har bred erfaringsbakgrunn og har arbeidet med alt fra idrettsutøvere til klienter i rehabilitering. Sammen med Sondre kartlegger du dine ambisjoner; som for eksempel å løpe maraton eller løpe sammenhengende i 20 min, få en sterkere kjernemuskulatur eller ta flere armhevinger, eller kanskje du søker hjelp til vektnedgang. Han lager en individuell plan basert på dine behov og ønsker, og han hjelper deg med å nå målene dine! Sondre har en bachelorgrad innen folkehelse, videreutdannelse innen biologi og ernæring, og han har i flere år holdt gruppe- og personlig trener timer.

Epost: sondreeriksen@gmail.com
Telefon: 45 48 54 13


MAGDALENA WERGELAND KROG

«Just move, og la meg passe på resten

Magdalena er en Personlig Trener (PT) som fokuserer spesielt på kvinners trening og helse. Hun støtter kvinner for å bli friskere, sterkere og for å få bedre selvtillit. Hun vil gjerne hjelpe til med å finne riktig vei for alle behov med et godt fokus på treningsteknikk. Magdalena har PT utdanning fra Fit Academy i Polen. Hun er sertifisert Les Mills BodyPump og BodyStep instruktør og instruerer også Circle Challenge. Hun hjelper deg gjerne tilbake i form etter graviditeten. Uansett hvilket nivå du er på – hun er motivert for å støtte deg gjennom de neste stegene i din trening.

Book time på: justmove-pt.no
Epost: justmove.magdalena@gmail.com
Telefon: 45 41 94 06


ANDERS SANDVIK

«NOK SNAKK!»

Anders brenner for å se deg nå dine mål. Ditt mål er hans fokus! Personlig Trener ved Akademiet for Personlig Trening (AFPT), er sertifisert ″CrossFit lvl1 Coach″ og ″Funksjonell-styrketrenings Coach″. Han har studert fysisk aktivitet og helse ved Norges idrettshøgskole (NIH) og er utdannet lærer. Forebyggende og helsefremmende fysisk aktivitet er sentralt i Anders sitt liv.
Han har selv drevet med CrossFit, vektløfting, discgolf og løping på høyt nasjonalt nivå.

Epost: booking@coachsandvik.no
Telefon: 45 29 49 13


MARIANNE VIK

«Trening gjør deg glad og robust!»

Marianne brenner for at aktivitet og trening skal bli en naturlig del av din hverdag. Hun har Personlig Trener (PT) utdanning fra Norges Idrettshøyskole (NIH) og er sertifisert LesMills BodyPump instruktør. Marianne er utdannet lektor og liker å hjelpe andre til både å sette mål og nå sine mål. Hun har alltid vært en aktiv mosjonist som særlig har drevet med håndball og langrenn, hun sier aldri nei til en randonee-tur og tror på at det aldri er for sent å begynne med noe nytt! Marianne er opptatt av at funksjonell trening og fysisk aktivitet er helsefremmende, både fysisk og psykisk.

Epost: marianne@trene.net
Telefon: 92 03 35 19


RODDY MCLEOD

«Alle mennesker kan bli supermennesker! Ikke la noe hindre deg i å nå dine mål!»

Roddy har eid og drevet treningssentre siden 2010. Han har økonomi og militær bakgrunn, vokste opp med å trene håndball og Squash på høyt nivå. En veldig energisk mann du oftest vil finne i full fart med 100 baller i lufta. Han mener at med riktig trening og gradvis progresjon kan alle få utrolige resultater og mindre smerter. Det er aldri for sent å komme i god form! Roddy har PT utdanning fra Akademiet for Personlig Trening (AFPT), og han er sertifisert instruktør i CrossFit, Les Mills BodyPump/Grit/CXWORX/RPM, Spinning, Pilates, TRX og Squash.


THORBJØRN BERGER

«Spill deg glad og sprek! Ikke la noe hindre deg i å bli en champion!»

Thorbjørn er ildsjelen bak racketsporten på A.C.E. Han har brent for sport hele livet og gikk inn i treningssenterbransjen i 2015. Av yrke er han tannlege og drev egen praksis i 30 år. Han har spilt fotball og var i en kort periode i A stallen til Brann før studier tok for mye tid. Deretter ble det en liten Squash karriere med 3. plass i NM. Han deltok i EM og Nordisk mesterskap for lag i 1982. Thorbjørn startet Mørk golfbane i 1989. Siden har han trent diverse lag både i fotball og håndball. Nå finner du han veldig ofte på en av Padel banene. Han er sertifisert instruktør i både Padel og Squash. Thorbjørn mener at med riktig veiledning og øvelse kan alle oppnå mestring og få gode resultater. Det er aldri for sent å bli en mester!


Lurer du på hva en PT (personlig trener) egentlig er?

I dag er det flere og flere som benytter seg av PT. Vi er blitt mye flinkere til å ta vare på helsa vår og mange investerer mer enn gjerne i en PT for å få hjelp til å trene riktig og for å holde motivasjonen på topp! Gamle og unge, overvektige og undervektige, godt trente og veldig utrente.

En PT er en som vil hjelpe deg til å finne riktig treningsform for deg og dine mål, ut i fra de forutsetninger du og din kropp har. En PT kan blant annet hjelpe deg til å trene riktig, med å bli sterkere, raskere, med å bygge muskler, holde vekten, eller til å gå ned i vekt. Ikke minst kan en PT gi deg inspirasjon og motivasjon.

Tenk litt på hva det er du ønsker å oppnå med treningen. Hva er dine mål? Dette er noe din kommende PT er nødt til å vite for å kunne hjelpe deg frem mot dine ønskede resultater og behov.

Våre PT’er jobber på treningssenteret fordi de er lidenskapelig interessert i trening, kropp, helse og mennesket i sin helhet. Er du i tvil om hvem av PT’ene du skal velge, bør du ta en liten prat med alle som kan være aktuelle i treningssenteret. Treningssenteret har også ulike behandlere (fysioterapeuter og naprapat) som danner et fagmiljø som alle drar nytte av.

Må du være litt trent før du bestiller deg en PT?
Det er feil om du tror at du må ha trent litt før du kan starte med PT. En veldig viktig og interessant oppgave for en PT er å kunne hjelpe en utrent kunde i gang på en sikker og effektiv måte.
En PT vil gi deg riktig veiledning i hvordan du skal utøve treningsøvelser og bruke treningsapparater, og du har da mindre sjanser for å pådra deg belastningsskader. Starter du opp med riktig treningsteknikk fra dag 1, vil du ha et godt utgangspunkt for en god, langsiktig og holdbar livsstil.

Trenger du egentlig PT når du har trent i mange år?
Mange som har trent lenge har ofte kommet inn i rutiner som kanskje ikke utvikler kroppen på beste mulige måte, fått en skade eller slitasje. Kanskje har utviklingen stoppet eller motivasjonen blitt dårligere? Da kan en PT være redningen og gi deg tips til nye øvelser, nytt program, eller hjelpe deg til å finne årsaken til at motivasjonen har stoppet og kanskje hjelpe deg videre! Et samarbeid med en PT kan også være springbrettet som trengs for å nå nye og mer utfordrende mål.

Hvordan trener man med en PT?
Det finnes mange ulike måter å trene sammen med PT på. Det kommer helt an på PT, kunde, treningsbakgrunn, evt. sykdom og skadehistorie, mål og begrensninger. På første møtet vil dere bruke tid på å bli kjent. Din PT vil vite hva slags mål du har med treningen, eller kanskje hjelpe deg til å sette deg et mål. Dere vil sammen legge en timeplan som inneholder hyppighet, varighet, tid og sted for å gjennomføre det individuelle treningsopplegget som din PT tilrettelegger for deg etter dine ønsker. En PT gjennomfører gjerne tester sammen med deg, men kun dersom dette er noe du selv ønsker. De første treningsøktene går ofte ut på å gjøre seg kjent med treningsopplegget og dets øvelser, slik at disse kan gjøres på en sikker måte. Et vanlig opplegg kan være at du trener selv noen ganger før det er på tide med en trening sammen med din PT. Jo mer du trener på øvelsene, jo sikrere blir du på øvelsene, desto færre ganger har du behov for å trene sammen med din PT. En annen variant er at du kanskje har en fast tid i uka med din PT og trener øvrige økter alene. Mange ønsker også å trene sammen med sin PT på hver trening i treningssenteret og dette er selvfølgelig mulig.
PT’ens rolle under øktene er å se til at treningen har rett intensitet, nok hvile, at øvelsene utføres riktig, og å motivere og pushe deg til å få ut det lille ekstra du ikke visste du hadde.

Du har veldig store muligheter for å oppnå de resultatene du ønsker, dersom du følger din PT’s råd og treningsplan. Men husk! Det er uansett DU som må gjøre jobben med å trene, det kan ikke en PT gjøre for deg!

Valgmuligheter hos oss?
Våre PT’er tilbyr alt fra 1-1 timer, duo-timer og gruppe-PT kurs.